Proba de foc a icoanei pe lemn

Cand am auzit, la inceputul anului, ca o sa facem icoane la Scoala de Arta, m-am gandit: "Stiu si eu, parca nu vreau sa fac asa ceva!" A mai trecut ceva timp si mi-am zis ca nu strica, totusi, sa incerc, asa ca un exercitiu. Si uite asa m-am trezit ca imi placea foarte mult ce faceam!
Intai au fost icoanele pe sticla, dupa care am trecut la cele pe lemn. Nici nu-mi trecea prin cap cam ce presupune o icoana, cate reguli trebuie respectate, si nici nu realizam ca, de fapt, munca iconarului e o stiinta exacta, fara loc pentru improvizatie. Sa respect regulile cu strictete a fost o provocare foarte mare pentru mine, iar rigoarea s-a dovedit a fi un exercitiu folositor. Cu ajutorul profei Elena Borundel, iata ce a iesit:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu