Handmade Sister in Tara Minunilor

In ultimul timp, am mesterit tare mult la tot felul de obiecte din sticla. Nu e de mirare ca am simtit nevoia de o diversificare, asa ca am scos din dulapul cu minuni in devenire un ceainic si doua canite de cafea. In capul meu, planul era simplu: ceva lila, auriu, diafan, eventual pastelat, pe scurt, ca din povesti. Ce a iesit, puteti vedea mai jos: Colectia Handmade Sister in Tara Minunilor, un nume pe care nu l-am ales asa, intamplator. In copilarie, povestea mea preferata era Alice in tara Minunilor. Imi placea atat de mult, incat ascultam discul intr-una; desi stiam povestea pe de rost, nu puteam petrece prea multe zile legate fara ea. Mi se parea magica. Vesela si prietenoasa, amuzanta, absurda si indubitabil irezistibila, asa cum imi place sa cred ca sunt si creatiile mele! Voua cum vi se par?
















Obiectele sunt din portelan de calitate si sunt vopsite in culori speciale pentru portelan, fixate prin ardere la cuptor. 

Detalii:
Set ceai
Farfurie: diametru 15 cm.
Cana: diametru - 11 cm, inaltime - aproximativ 6 cm.
Pret: 120 lei/ bucata

Canite de cafea
Farfurie: diametru 14 cm
Cana: diametru 8 cm, inaltime 6,8 cm
Pret: 70 lei/ bucata

Se pot spala in masina de spalat vase. Pentru o rezistenta mai buna a culorilor, recomand sa fie spalate manual, cu apa si sapun, fara a folosi bureti foarte abrazivi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu