Farfurie miorlaitoare cu feline iubitoare

Cei care ma cunosc cat de cat stiu ca sunt o mare iubitoare de pisici. Imi plac si cainii, nimic de zis, dar pe pisici le iubesc de-a dreptul! Despre cele doua exemplare pe care le pastoresc, v-am mai povestit aici. Iar cand mi se cere sa mesteresc orice cu pisici, cum a fost cazul in povestea ce urmeaza, ma bucur ca un copil!

La inceput a fost un cadou de casa de piatra pentru posesorii a nici mai mult, nici mai putin de 6 feline:


 
Atat de mult mi-a placut ideea, incat am decis s-o impart cu voi! Asa au aparut noile mele farfurii mele cu pisicute, de data asta in numar restrans, dar si cu pahare asortate:




Sa miorlai de placere, nu alta!

Culorile sunt speciale pentru sticla si sunt rezistente la spalat.
Pret farfurie: 70 lei
Pret pahare: 35 lei/buc
Pret set (farfurie+2pahare): 120 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu