Zile cu soare si pandantive-martisoare


Stim cu totii ce se intampla de obicei la rubrica meteo: se fac tot felul de preziceri, care se adeveresc mai rar decat catrenele lui Nostradamus. Asa ca eu zic ca parca e mai bine sa vorbesti despre ce-a fost. Am avut un decembrie mai prietenos decat Pavel Bartos si un ianuarie care aduce foarte tare cu fratele geaman al lui martie. Eu una nu suspin dupa troiene, ci ma bucur de fiecare zi cu soare in parte! Iar cand primavara bate la usa, cum sa nu-i deschid?


Asa ca anul asta, pe langa bijuteriile cosmetice martisoresti, mi-am zis ca n-ar fi rau daca as incerca ceva nou. Asa se face ca mi-a venit ideea sa-i rog pe priceputii sticlari care mi-au suflat asa de frumos globurile de Craciun sa-mi mestereasca niste pandantive, la fel de elegante si de rezistente (ba chiar mai rezistente, dat fiind ca sunt mult mai mici). Au iesit asa de frumoase, ca primavara s-a lasat imblanzita mai repede decat vulpea din Micul Print: s-a jucat cu transparenta si cu delicatetea sticlei dupa pofta inimii. Sa va mai spun ca a cochetat din nou cu foita de aur, cu verdele crud, cu culorile aprinse si cu arabescurile? Si foarte bine a facut! Cel putin asta zic eu, ca o mama buna, chit ca pot fi acuzata de nepotism sau de mamism.

Pana una-alta, puteti judeca si voi, fara niciun fel de partinirism :)

 Cod: PDT01

 Cod: PDT02

 Cod: PDT03

 Cod: PDT04

 Cod: PDT05

 Cod: PDT06

 Cod: PDT07

 Cod: PDT08

 Cod: PDT09

 Cod: PDT10

 Cod: PDT11

 Cod: PDT12

 Cod: PDT13

 Cod: PDT14



 Cod: PDT15


Pandantivele sunt pictate in culori speciale pentru sticla (nu se iau la spalat). Sunt transparente si au aproximativ 5,5 cm (cele lunguiete), respectiv 5 cm (cele mai bombate). Nu obisnuiesc sa calatoreasca singure, ci sunt insotite de un snur rosu de ata cerata de aproximativ 20-25 cm lungime si de o agatoare, asezate confortabil intr-o sareta sub forma unei pungute rosii de bijuterii.
Pret: 30 lei/ buc.


Voua care va place mai mult? Nu de alta, dar vreau sa alcatuiesc un top cu preferintele voastre. Promit sa nu pun titlul "CLICK AICI pentru cel mai tare top de anul asta!" :)

Un comentariu:

  1. Sunt superbe! Cu greu zic ca parca ochii mi-au fost atrasi mai mult de 4 si 6.Ca-s colorate,ca mai au si un mac... Mult spor! :)

    RăspundețiȘtergere