Despre o reinventare și un nou drum: de la Handmade Sister la Egoodies

UPDATE: De acum înainte, mă găsiți pe site-ul egoodies.ro, unde voi lăsa permanent pentru voi noi și noi surprize colorate și dulci. Dacă vreți să stăm la povești sau sa transmiteți o comandă, scrieți-mi la cristina@egoodies.ro sau sunați-mă la 0740.056.992. 


Dragele mele dragi,

Nu v-am mai scris demult, știu. Mă bucur că o pot face în sfârșit acum. În urmă cu aproape un an, când în viața mea a intrat Eric-Alexandru, am știut pe loc că noul meu rol, acela de mamă, e mai important decât orice altceva. Că gâgâlicea pe care o țineam în brațe avea nevoie de toată atenția mea și că pasiunea mea pentru frumos trebuia să treacă în plan secund: Handmade Sister putea să aștepte.
Și a așteptat. În timp, taifunașul Eric-Alexandru a crescut și a tot crescut, iar eu am crescut odată cu el. Acum, a fi mamă nu mai e deloc un efort, ci mi se pare cel mai firesc lucru din lume. Atât de firesc, încât atunci când s-a ivit posibilitatea să fac și altceva, am acceptat-o fără să ezit.
Draga de Alina Năftănăilă, omul frumos și curajos din spatele Egoodies, și-a găsit un nou drum și mi l-a schimbat pentru totdeauna, sper, pe al meu. Pentru că ar fi fost păcat ca munca ei din ultimii câțiva ani să se piardă, Alina a decis să lase Egoodies pe mâinile cuiva care să investească în ea la fel de mult suflet. Am avut norocul să lucrăm împreună în ultimii ani și astfel să duc borcănașele mele de Crăciun în sute de case, așa se face că Alina s-a gândit la mine, și tot așa se face că am primit oferta ei cu bucurie.
Chiar dacă Egoodies s-a mutat în casă nouă, misiunea sa a rămas aceeași: crearea de coșuri cu cadouri de Crăciun și Paște pentru clienți corporate. Dar asta nu înseamnă că nu rămân în continuare Handmade Sister. Voi lucra în continuare cu drag la noi și noi minuni pe sticlă, pe care le voi include cât de des voi putea în coșurile mele. Voi fi în continuare aceeași, voi rămâne în continuare alături de voi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu